Isteri CURIGA Suami Selalu Log Out Wechat. Suatu Hari Suami Terlupa Log Out, Apa Yang Isteri Jumpa Memang MENGEJUTKAN !!!

| February 12, 2017 | 0 Comments

Isteri CURIGA Suami Selalu Log Out Wechat. Suatu Hari Suami Terlupa Log Out, Apa Yang Isteri Jumpa Memang MENGEJUTKAN !!! | Assalamualaikum admin tolong hide kan profile saya ye. kisah ni ditaip oleh kawan baik saya. hai, saya dah berumahtangga selama 4 tahun lebih. Umur saya 27 manakala suami saya berumur 30. selama perkahwinan ni, saya bahagia. Saya berhenti kerja dan menjadi surirumahtangga walaupun saya tiada anak lagi. suami pun tak kisah sebab dia ada perniagaan kecil.

Ada beberapa kali suami kantoi dalam wechat tapi saya berfikiran positif dan tak nak gaduh. sumpah saya taknak gaduh sebab saya tahu sakit sangat rasanya kalau bergaduh. Selama dia outstation saya percaya kan dia. tapi 1 hari tu saya jumpa kondom dalam beg dia. ya Allah…. berdegup kencang jantung saya allah je yang tahu. tapi dia explain orang lain nak permainkan dia. Entah kenapa saya boleh percaya. ya saya sedar sekarang saya isteri paling bodoh dalam dunia ni. percaya dekat suami yang menjadi imam saya.

Kes sekarang, sebulan lalu saya lihat henset dia. Allah.. aku diuji dengan ujian paling hebat dalam hidup aku. aku baca wechat dia yang selama ini dia sorok dengan log out. Tetapi hari tu dia lupa nak log out dan pagi tu saya baca semasa dia masih tidur. Allah ya Allah.. Tak tahu saya gambarkan macam mana, perbualan dia dengan banyak perempuan² yang boleh saya sendiri teka. PELACUR. Allah.. menggeletar seluruh badan saya, saya kejutkan dia. dia mengaku yang setiap kali outstation dia memang akan melanggan pelacur. Selama setahun dia buat macam tu. Itu yang dia kata lah tak tahu lah betul ke tak. Setahun pun dah cukup nak hancurkan hati dan perasaan sy. dia kata dia dah menyesal dan dia kata dia takkan buat lagi. Tapi kepercayaan saya dah tiada.

Allah.. saya sayang dia sepenuh hati. saya tak pernah curang selama perkahwinan ni. sumpah tak pernah saya terfikir nak menduakan dia. Apa yang saya perlu lakukan saya terima maaf dia sebab mak saya suruh maafkan dia tapi setiap kali saya nak bersama, saya mesti terfikir saat dia dengan pelacur² tu, selama perkahwinan ni, tak ada kekurangan apa² pun. Mungkin saya yang kurang sebab tu dia melanggan benda² haram.

tolong beri pandangan. Apa saya perlu lakukan? teruskan hidup dengan dia? saya dah minta dia buat ujian hiv, alhamdulillah negative. tolong jangan komen menjatuhkan semangat saya. saya tahu saya bodoh. itu jangan nak sebut lagi sebab saya dah sebut. terima kasih.

Sumber:-KRT

P.S. 1 – CCTV JPJ Rakam Imej Bungkusan Kain Kapan Dalam Kereta Warga Singapura Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – ANEH Suami Selalu Pulang Rumah Mak. Akhirnya Apa Yang Suami Buat Di Rumah Maknya TERBONGKAR !!!
P.S. 3 – Malam Pertama Saya Salin Pakaian Di Bilik Lain. Gara-Gara Ini Suami Buat Sesuatu Di LUAR JANGKA !!!
P.S. 4 – Suamiku Seorang Yang Amat Baik Tapi Disebabkan Satu SEBAB, Aku TERLANJUR Dengan Rakan Sekerja !!!
P.S. 5 – Seluruh Penduduk MURTAD. 30 Tahun Pakcik Ni TERPAKSA Solat Sendirian…. Allah Allah…

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , ,

Category: Kisah Rumah Tangga

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *