Suami Letih Ditelefon Berkali-Kali Dipaksa Pulang. Rupa-Rupanya Isteri Mengandung 3 Bulan KETAGIH…

| August 18, 2016 | 0 Comments

Suami Letih Ditelefon Berkali-Kali Dipaksa Pulang. Rupa-Rupanya Isteri Mengandung 3 Bulan KETAGIH… | Seringkali kita mendengar kisah-kisah daripada suami atau pengakuan daripada isteri tentang tabiat pelik isteri mereka bila mengandung, pelbagai cerita pelik yang diceritakan sepanjang mengandung. dan ini ialah salah satu kisah pelik yang berlaku kepada satu pasangan suami isteri.

Untitled

“Assalamualaikum…Kisahnya macam ni, saya dah berkahwin selama 2 tahun, dan isteri saya sekarang tengah menggandung dah masuk 3 bulan, yang buatkan saya rimas sekarang ni isteri ada tabiat pelik, saya nak buat kerja pun susah, kejap-kejap call ”cepat la balik, cepat la balik”.
Kalau saya ni boss tuan punya syarikat tak pela jugak, ni saya makan gaji, bukan apa isteri saya nak suruh saya balik semata-mata nak 1 benda ja, dia nak cium ketiak saya, start dia menggandung sampai la sekarang dia tak berubah.

Lagi 1 benda yang buatkan saya tak selesa, dia tak bagi saya mandi bila saya balik kerja atau lepas main futsal, dia kata kalau lepas mandi bau ketiak tak sama, terpaksalah saya ikutkan, kalau tak, tak tahu apa jadi. Nasib masa nak pergi kerja takde plak dia kata tak payah mandi.😂😂
Sekarang ni apa yang patut saya buat nak bagi isteri berubah, kalau boleh tak nak la macam ni, kalau sampai 9 bulan tak tau apa plak jadi dengan saya.” 😂😂  Kredit:-KRT

P.S. 1 – NGERI….Sekeluarga MAUT Selepas TERBABAS Dan TERPEROSOK Di Bawah Treler Yang Berhenti Di Lorong Kecemasan !!!
P.S. 2 – Ngeri….Tiga Individu Maut Ditimpa Papan Tanda Lebuhraya Yang Dilanggar Sebuah Treler !!!
P.S. 3 – ‘Tunggu Kami Di Kejiranan Syurga Abang’ Catatan SAYU Yang Buat Ramai TERSENTUH !!!
P.S. 4 – Seorang PENSYARAH Maut Terlibat KEMALANGAN Dalam Perjalanan Ke Persiapan Majlis Penyerahan Rumah Kepada Mangsa Banjir.
P.S. 5 – Akibat Tindakan MELULU Pemandu Kereta Ini Menyebabkan Dia Terbabit Kemalangan Yang NGERI!!!

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , ,

Category: Pelik

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *