Hajat Beli Rantai Emas Tak Diendahkan Suami, Akhirnya Isteri CURI Duit Suami. Inilah Reaksi Suami Bila Dapat Tahu Perbuatan Isteri !!!

| August 24, 2016 | 0 Comments

Hajat Beli Rantai Emas Tak Diendahkan Suami, Akhirnya Isteri CURI Duit Suami. Inilah Reaksi Suami Bila Dapat Tahu Perbuatan Isteri !!! | Assalamualaikum…Saya dah berkahwin 12 tahun kahwin muda masa umur 16 tahun sekarang umur dah 28. Alhamdulillah suami baik. Cuma nak kongsi cerita dengan semua yang 3 tahun lepas saya ada nyatakan yang saya nak suami hadiahkan saya rantai emas yang harga 7k. Suami buat tak tahu je, geram pun ade.

emas

lepastu saya rancang nak beli sendiri tapi masalahnya saya takde kerja. bila suami bagi duit belanja lepas saya bayar bil, beli barang keperluan rumah, semua dah ada duit lebih ada 1 atau 2 ratus saya curi-curi simpan. saya juga pelihara ayam dan tanam sayur jadi dengan ayam dan sayur itu saya sudah boleh berjimat.

3 tahun saya kumpul duit akhirnya dapat juga beli rantai emas tanpa pengetahuan suami, lepas dah beli saya tunjuk kat suami yg saya dah beli emas yang harga 6k. suami terkejut dari mana saya dapat duit, saya cakap duit tu saya curi, sempatlah suami marah sebab saya mencuri, dia tanya saya curi duit siapa? Saya cakap saya curi duit suami saya sendiri, 😂😂 lepastu saya cerita dari A sampai Z.. fuhh nasib baik suami tak marah..

Dan yang paling buat saya gembira rupanya suami saya dah belikan saya rantai emas yang harga 7k tu, kesian sangat rupanya dia kerja overtime rupanya semata-mata nak belikan emas tu. Ya Allah terharunya saya. dia beli awal tapi nak hadiahkan untuk saya bulan 11 nanti sempena harijadi saya. tapi katanya malas dah nak simpan-simpan sebab saya pun dah beli rantai juga, masa tu dia tunjuk ya Allah baiknya suamiku.. oleh kerana sekarang ada dua rantai emas, yang saya beli tu saya bagi dengan anak perempuan saya. Kredit:-KRT

P.S. 1 – NGERI….Sekeluarga MAUT Selepas TERBABAS Dan TERPEROSOK Di Bawah Treler Yang Berhenti Di Lorong Kecemasan !!!
P.S. 2 – Ngeri….Tiga Individu Maut Ditimpa Papan Tanda Lebuhraya Yang Dilanggar Sebuah Treler !!!
P.S. 3 – ‘Tunggu Kami Di Kejiranan Syurga Abang’ Catatan SAYU Yang Buat Ramai TERSENTUH !!!
P.S. 4 – Seorang PENSYARAH Maut Terlibat KEMALANGAN Dalam Perjalanan Ke Persiapan Majlis Penyerahan Rumah Kepada Mangsa Banjir.
P.S. 5 – Akibat Tindakan MELULU Pemandu Kereta Ini Menyebabkan Dia Terbabit Kemalangan Yang NGERI!!!

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , ,

Category: Tempatan

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *