Dipukul, Dituduh BERZINA Dengan Indon. Isteri Nekad Lakukan Sesuatu Demi Hidupnya !!!

| July 20, 2016 | 2 Comments

Dipukul, Dituduh BERZINA Dengan Indon. Isteri Nekad Lakukan Sesuatu Demi Hidupnya !!! | “Assalamualaikum admin & semua warga krt. Tlg hide profile saya ni ye.. Saya nak share satu kisah bnr yg terjadi pada diri saya.. Saya kenal dgn ex husband saya masa saya final year di sebuah kolej kat melaka. Memang pada mula2 kenal dia seorg yg sgt baik, pandai ambik hati family saya hingga kan ayah saya restu kami utk bernikah sebaik saja saya tamat grad. Tapi, benar lah kata org, 5 tahun pertama ada lah saat paling getir dalam sesebuah perkhwinan..akan uji segala tahap kesabaran kita..

cur

masuk 6 bulan kami nikah,dia mula tunjuk belang..x benarkan saya bekerja, alasannya dia mampu tanggung kmi sekeluarga..dia mula simpan perempuan, semua nya terbongkar masa saya mengandung anak sulung..alasan yg dia bagi, saya sedang sarat, x mampu nak layan kehendak dia..saya berendam air mata setiap hari kenang kan nasib saya & anak dalam kandungan..nak mengadu pada mak ayah, saya rasa x patut, sebab ini masalah rmahtangga saya, x patut saya cerita semua pada keluarga..bila mak tanya, saya cuma ckp ‘lidah pun tergigit,mak..ni kan pulak suami isteri..

Saya selamat melahirkan anak perempuan pada julai 2012, saya ingat dgn kelahiran anak kami ni dia akan berubah, rupanya jadi makin teruk..saya lalui tempoh pantang mcm org sihat..kerja rumah saya buat, masak,kemas,basuh baju..dia sikit pun x layan saya yg baru lepas lahirkan zuriat dia..dia keluar pagi, balik menjelang senja..bila balik, yg dia tau makannan dah siap..saya tahan semua nya dgn doa dan air mata supaya dia berubah. Walaupun saya terasa mcm diperbodohkan..

Saat paling getir dalam hidup saya bermula masa saya mengandung anak kedua pada tahun 2014. Masa ni, dia mula pukul saya sebab dia kata itu bukan anak dia..dia ckp mcm tu semata2 sebab 5-6 bulan sebelum tu jiran kami renovate rumah, & ada beberapa org pkerja indonesia buat kerja disitu..dia tuduh saya berzina..saya mengucap panjang..buruk2 dia pun, saya x pernah terlintas utk tinggalkan dia..setiap hari saya doa supaya dia berubah walaupun bertahun saya menangis kenangkan perangai dia yg kaki perempuan, x solat, x pernah kesian kan saya, pura2 baik dpn mak ayah saya..saya sumpah junjung alquran yg saya x pernah sikitpun benarkan org lain yg bukan muhrim sentuh seinci pun tubuh saya, aatah lagi berzina..dia mengamuk,libas saya yg sdg mengandung 5 bulan dgn tali pinggang..saya jerit,nangis minta dia kesian kan saya, tapi dia x peduli..saya di belasah mcm haiwan..

Perkara ni berlarutan sampai saya mengandung 7 bulan..satu malam, dia balik & marah2 sebab duitnya hilang..dia tuduh saya ambil & beri pada skandal saya, sdgkan saya x pernah sentuh pun wallet dia, apa yg dia bagi, itu yg saya makan, apa yg dia beli, itu yg saya pakai..x pernah saya merungut walau saban tahun baju raya x berganti. X tau mana duit dia pegi, tapi saya x pernah persoalkan..saya tetap doakan dia berubah..lepas dia dah mengamuk tuduh saya curi duit dia 300, dia ambil tali pinggang & mula nak belasah saya..anak saya yg tgh tidur pun terjaga dgn amukan dia..anak saya dtg peluk, dia tolak sampai terhantuk kat tepi almari..saya terus histeria..saya tolak dia sekuat hati & capai anak saya..saya x fikir apa lagi dah, saya meluru buka pintu dan saya keluar dari rumah dgn anak saya..saya berdiri kat laman rumah & ckp pada dia ‘kau sentuh seinci lagi tubuh anak aku, Lillahitaala aku akan bunuh kau…’ dia tergamam tgk saya melawan..utk pertama kali dalam perkahwinan kami, saya melawan..saya buat utk anak saya..

Saya ketuk pintu rumah jiran (kami duduk kawasan kg sikit, so kena menapak..masa tu saya lari sedaya yg boleh walaupun tgh sarat) saya call ayah saya..malam tu jugak pukul 1 pagi ayah saya dtg jmput saya..saya cerita segalanya pada ayah saya, ayah saya hampir2 nak bunuh je dia malam tu, kalau x fikir kan ttg saya memang ex saya dah arwah dah..ayah saya ckp ‘ kau x kan jejak lagi ke rumah tu, apa jadi sekalipun kau jgn jejak lagi ke sana..brg kau biar ayah ambik..tgk dia berani ke x halang ayah..’

disember 2014, saya selamat lahirkan anak lelaki secara caesar…sejak saya keluar dari rumah tu saya x pernah lagi jumpa dia..hidup ke, mati ke..saya x tau..saya failkan fasakh lepas habis pantang, dan alhamdulillah semuanya dah selesai..sekarang saya masih lagi tinggal dgn mak ayah..ayah mcm takut nak bagi saya berkawan dgn mana2 lelaki secara serius sebab takut tertipu lagi..saya sendiri pun trauma dgn pngalaman silam saya, malah smpai skrg saya x pernah benarkan sesiapa dlm keluarga saya sebut nama dia lgi…pada anak2 pun saya x pernah sebut ttg ayah diorg..biar lah semuanya berkubur dulu buat masa ni..saya serik. Saya mnta jasa baik warga krt tlg doakan saya dan anak2 saya dpt lalui semua ni dgn tabah..saya skrg bertungkus lumus utk pstikan hidup anak2 saya terjamin & cukup semuanya…

* ada sesetengah kisah dia pukul & dera saya tu saya x share kat sini..terlalu perit utk saya ingat balik…cuma saya doakan tiada antara warga krt ni hdapi nasib yg sama mcm saya…pedih & perit tu x kan tertanggung,hinggakan rasa nya susah utk saya terima lelaki bergelar suami semula..moga Allah peligara kita semua..Amin allahumma amin”. Sumber:- KRT

P.S. 1 – NGERI….Sekeluarga MAUT Selepas TERBABAS Dan TERPEROSOK Di Bawah Treler Yang Berhenti Di Lorong Kecemasan !!!
P.S. 2 – Ngeri….Tiga Individu Maut Ditimpa Papan Tanda Lebuhraya Yang Dilanggar Sebuah Treler !!!
P.S. 3 – ‘Tunggu Kami Di Kejiranan Syurga Abang’ Catatan SAYU Yang Buat Ramai TERSENTUH !!!
P.S. 4 – Seorang PENSYARAH Maut Terlibat KEMALANGAN Dalam Perjalanan Ke Persiapan Majlis Penyerahan Rumah Kepada Mangsa Banjir.
P.S. 5 – Akibat Tindakan MELULU Pemandu Kereta Ini Menyebabkan Dia Terbabit Kemalangan Yang NGERI!!!

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , ,

Category: Tempatan

About the Author ()

Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. mawar biru says:

    semoga awak tabah untuk menempuhi kehidupan awak yg mendatang. jangan takut ramai je perempuan hidup sendiri tanpa bantuan lelaki x mati pun

  2. mawar biru says:

    kaum lelaki nie memang mcm tu mereka hannya nk jadi kn kita seperti bola bila nk d ambil bila x nk kita d buang dn d tendang seperti sampah dn bola

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *